Onze opleidingen geven je een frisse blik op wat hospitality écht is en hoe je dit laat leven bij alle medewerkers. Niet als verplicht nummertje, maar als een verrijking van hun job. 

Wat zoek je?

Basisopleidingen voor zaalmedewerkers

Essentiële hospitality-opleidingen

Extra hospitality-opleidingen

Het is tijd voor een frisse blik als ...

  • de kwaliteit van de service te veel afhangt van wie er aan het werk is. Je wil meer stabiliteit, ook als het team vaak wisselt.

  • je beter wil leren omgaan met klachten (of ze liefst helemaal vermijden).

  • jij of (nieuwe) collega’s de basistechnieken willen aanleren of opfrissen: borden dragen, wijn inschenken, enzovoort.

  • je gasten meer aandacht wil geven, maar daar te weinig tijd voor hebt.

  • je niet goed weet wat gasten écht vinden van hun bezoek. Ze zeggen “alles prima”, maar achteraf hoor je klachten.

  • je wil dat de bediening commerciëler wordt, zonder opdringerig over te komen.

  • je je team wil betrekken bij verbeteringen, zodat iedereen mee aan het stuur zit.

Groeitraject Vijf sterren voor gastvrijheid

Horeca Forma biedt jou en je vaste werknemers een ruim pakket aan hospitality-opleidingen. Helemaal gratis, omdat onze werking gefinancierd wordt via de RSZ-bijdragen. Elke opleiding duurt één dag. Deelnemen via het open opleidingsaanbod of vanaf 6 personen in jouw zaak als bedrijfsopleiding.

Basistechnieken aanleren of opfrissen

Essentiële hospitality-opleidingen: op weg naar meer gasttevredenheid, loyaliteit en omzet

Gastvrijheid en verkoop gaan samen. Gastvrije verkoop is je gasten iets bieden waar ze zelf niet meteen aan denken en waardoor hun beleving vergroot. Precies om dàt te ervaren, komen ze naar jouw zaak.

Kevin Strubbe, hospitality expert bij Horeca Forma

Uitbreidingen