Kevin Strubbe

Etiquette- en gastvrijheidsexpert

De horeca beschikt over een aantal unieke troeven: beleving en gastvrijheid. Kevin zorgt ervoor dat je die troeven ook inzet om meer omzet te genereren. Hij maakt de job van elke kelner en receptionist interessanter en uitdagender.

Een training met Kevin Strubbe volgen?

Kevin Strubbe is gepassioneerd door etiquette en gastvriendelijkheid. In het begin van zijn carrière deed hij ervaring op als butler bij koning Filip (toen nog kroonprins). Nadien werkte hij als manager voor internationale hotels in binnen- en buitenland en baatte een aantal eigen horecabedrijven uit. Sinds 2005 is hij zaakvoerder van Hospitality Creators, het vroegere Culi Consulting. Bij Horeca Forma traint hij via trainingsbureau ETH al jarenlang zaal- en receptiewerknemers naar een hoger niveau tijdens de opleidingen ‘Service met een Wow-factor’, ‘Meer en beter verkopen in de bediening’, ‘Optimaal verkopen aan de hotelreceptie’.

Meer info: www.hospitalitycreators.be
Meer Horeca Forma trainers

Een training met Kevin Strubbe volgen?