Sales, Gastvriendelijkheid en Bediening

Service met een wow-factor

Van alle gasten die zeggen dat ze 'tevreden' zijn, komt slechts 60% terug. Sleutelen aan je klantenservice kan dit cijfer verhogen.

één dag Basis

Wie heeft recht op de gratis opleidingen van Horeca Forma?

  • Horecawerknemers in het Paritair Comité 302 (vaste werknemers, extra's en werkstudenten)
  • Werkzoekenden die in het voorbije jaar gewerkt hebben in de horecasector (PC 302)
  • Horecawerkgevers (PC 302) met personeel dat opleidingen volgt bij Horeca Forma

Over deze opleiding

Gasttevredenheid is niet langer voldoende, je moet streven naar gastenvoorkeur. Je klanten zijn op zoek naar een bijzondere ervaring. Voor minder dan een wow-gevoel bij je gasten ga je niet.

Deze training verklapt hoe je dat aanpakt. 

Wat ga je leren?

  • Uit je comfortzone treden en de gastenvoorkeur optimaliseren

  • Je positief onderscheiden van de concurrentie, klantentrouw verbeteren en meer mond-aan-mond reclame bereiken

  • Praktische tips voor de service-analyse van je zaak

De principes van de 'costumer journey' zijn erg nuttig voor mij en mijn collega's.

Liesbet Van Lil, coördinatrice vormingscentrum Destelheide

Trainer

ETH (Kevin Strubbe). Meer info en meer trainingen met Kevin Strubbe?

Agenda

Service met een wow-factor

  • maandag 25 oktober 2021 - 09:00 - 17:00
Oostende

Mercure Oostende, Leopold II Laan 20, 8400, Oostende

(Google Maps)

Betalende parking Kursaal of Zeeparking.

Service met een wow-factor

  • dinsdag 30 november 2021 - 09:00 - 17:00
Gent

Holiday Inn Gent Expo, Maaltekouter 3, 9051, Gent

(Google Maps)

Parking hotel aan 2,5€ /dag. Tramhalte op wandelafstand.

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.