“Kan het vuurtje wat warmer?”
Hierbij 3 tips van onze hospitality expert Kevin Strubbe:
Duidelijke communiceren voor het bezoek
Zoek verschillende communicatiemiddelen om duidelijk te maken wat gasten op jouw terras kunnen verwachten. Een leuk filmpje op de homepage, foto's op Instagram of facebook,.. . Zo zorg je ervoor dat gasten niet met een fout verwachtingspatroon naar jouw zaak komen.
Ons uiterste best
Buig de nadelen om naar voordelen en vooral, communiceer deze consequent: "Het terras is niet helemaal hetzelfde als binnen, mevrouw, maar we hebben ons uiterste best gedaan om het voor jullie zo gezellig mogelijk te maken!
Kom onverwacht uit de hoek
Doe eens WoW! en verras je gasten op iets wat ze niet verwachten: als het echt te koud wordt kan je iets grappig doen met kerstliedje, ... Zo verstrooi je hun gedachten en laat je meteen ook zien dat je je uiterste best doet om het hen zo aangenaam en plezierig mogelijk te maken, iets waar je ongetwijfeld veel sympathie voor in ruil zal krijgen.
Zin om na te denken over de Wow-Service in jouw zaak?
Volg de opleiding “Service met een wow-factor” van Kevin Strubbe.