Management is het belangrijkste ingrediënt in een moderne horecaonderneming.
Werkboek Ondernemen in de Horeca (nieuw)
Een horecaonderneming runnen op buikgevoel? Dat is 'risky business' want passie is fantastisch, maar correct rekenen en voldoende geld overhouden is noodzakelijk. Een belangrijke les die we liever te vroeg dan te laat meegeven aan (toekomstige) horecaondernemers. We ontwikkelden daarom met en voor de hotelscholen een compleet werkboek, met drie modules: (1) Kostprijsberekening, (2) Prijsbepaling, (3) Marketing & Verkoop.
Een publicatie die we ook graag met professionals uit de horeca delen. Want in een moderne horecaonderneming, is management het belangrijkste ingrediënt.
Dit werkboek, iets voor jou?
Ja als je
- Jouw aanpak rond kostprijsberekening, prijsbepaling of marketing & sales eens volledig onder de loep wil nemen.
- Een uitgebreide leidraad en stappenplan zoekt rond bovenstaande thema's. Van het 'wat' tot het 'hoe'.
- Graag op je eigen tempo en via zelfstudie bijleert.
- Je wil verdiepen in de materie.
Aanvraagformulier
Lees je hierboven "Thank you for subscribing"? Dan is je aanvraag goed gelukt en ontvang je de downloadlink weldra in je mailbox. Check ook je spamfolder of ongewenste e-mail.
Ben je actief in de horecasector (PC 302) en heb je ook een gedrukte versie aangevraagd? Dan sturen we jou een exemplaar op, of onze vormingsconsulent brengt het langs. Dit neemt tijd in beslag, bedankt voor je geduld!
Blijf niet zitten met je vragen, kom op opleiding!
Tijdens onze korte, praktijkgerichte opleidingen leer je bij al doende en met een expert aan je zijde. Je hebt de kans om al jouw vragen te stellen. Maak er zeker gebruik van. Deze opleidingen zijn gratis voor horecawerknemers en -werkgevers in het Paritair Comité 302.