Sales, Gastvriendelijkheid en Bediening

Perfectioneer de communicatie met je klant

Optimaliseer je klantencommunicatie en leer praktische tools om knelpunten aan te pakken.

één dag Ervaren

Horeca Forma, het sectorfonds voor de horeca (paritair comité 302), organiseert trainingen voor:

  • horecawerknemers in PC 302 
  • werkgevers in PC 302, als hun medewerkers opleidingen bij ons volgen 
  • werkzoekenden die het afgelopen jaar in de horeca (PC 302) hebben gewerkt

Over deze opleiding

Tijdens deze verdiepende praktijkworkshop gaan we concreet aan de slag met knelpunten die jij nog ondervindt in je communicatie met je klant. We onderzoeken welke technieken wel en niet werken. Vervolgens word je op een praktische wijze persoonlijk begeleid in het zoeken naar mogelijke oplossingsmethoden om zo de communicatie met jouw klant te optimaliseren.

Wat gaan we leren?

  • Het belang van jouw gedrag
  • Je klanten aanvoelen

  • Luisteren met je ogen

  • Constructief communiceren in alle omstandigheden

Trainer

TrainX (Peter Verheyen)

Agenda

Deze training komt nog terug. Toon alvast je interesse of organiseer deze training bij jou in de zaak.
Toon je interesse

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe. 

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.