Sales, Gastvriendelijkheid, bediening en onthaal

Perfectioneer de communicatie met je gast

Optimaliseer je klantencommunicatie en leer praktische tools om knelpunten aan te pakken.

Ervaren Opleiding op aanvraag

Horeca Forma is de officiële vormingsorganisatie voor de horecasector Paritair Comité 302. Ons gratis aanbod is enkel bedoeld voor:

  • Horecawerknemers in het Paritair Comité 302 (vaste werknemers (deeltijds en voltijds) en extra's)
  • Werkzoekenden die in het voorbije jaar gewerkt hebben in de horecasector (PC 302)
  • Horecawerkgevers (PC 302) met personeel dat opleidingen volgt bij Horeca Forma

Per opleiding kunnen de toelatingsvoorwaarden lichtjes afwijken. Inschrijvingen van zaakvoerders zonder RSZ, particulieren, jobstudenten, flexi's, vrijwilligers,... worden geweigerd.

Over deze opleiding

Tijdens deze verdiepende praktijkworkshop gaan we concreet aan de slag met knelpunten die jij nog ondervindt in je communicatie met je klant. We onderzoeken welke technieken wel en niet werken. Vervolgens word je op een praktische wijze persoonlijk begeleid in het zoeken naar mogelijke oplossingsmethoden om zo de communicatie met jouw klant te optimaliseren.

Wat gaan we leren?

  • Het belang van jouw gedrag
  • Je klanten aanvoelen

  • Luisteren met je ogen

  • Constructief communiceren in alle omstandigheden

Trainer

TrainX (Peter Verheyen)

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe. 

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.