Marketing & Sociale Media, Sales

Reputatiemanagement en beleving

Klant is koning op het internet. Welke online reputatie heeft jouw zaak en hoe kan je die beïnvloeden?

één dag Voor alle niveaus

Horeca Forma, het sectorfonds voor de horeca (paritair comité 302), organiseert trainingen voor:

  • horecawerknemers in PC 302 
  • werkgevers in PC 302, als hun medewerkers opleidingen bij ons volgen 
  • werkzoekenden die het afgelopen jaar in de horeca (PC 302) hebben gewerkt

Over deze opleiding

Je erkent het belang van een goed reputatiemanagement van je zaak. Planmatig werken op sociale media en review sites is daarin belangrijk. Deze opleiding helpt je om door de bomen het bos te zien en bewust om te gaan met de online beleving van jouw klanten.

Wat ga je leren? 

  • Jouw gewenste online reputatie nagaan en het juiste mediakanaal kiezen

  • Hoe reageren op online kritiek in de praktijk? 

  • Reputatieanalyse en reviewplan opmaken

  • Een relevant reputatiedashboard samenstellen

  • Link leggen tussen online reputatie en de ervaring van de gast ter plekke

Trainer

ETH. Meer weten? Bezoek de website van ETH

Agenda

Reputatiemanagement en beleving

  • maandag 25 november - 09:00 - 17:00
Brugge

Syntra West - Brugge, Spoorwegstraat 14, 8200 Brugge

(Google Maps)

Gratis parking op de campus.

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe. 

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.