Sales, Gastvriendelijkheid en Bediening

Optimaal verkopen aan de hotelreceptie

Leer de knepen van upselling en help je gasten in hun keuze. 

één dag Basis

Horeca Forma, het sectorfonds voor de horeca (paritair comité 302), organiseert trainingen voor:

  • horecawerknemers in PC 302 
  • werkgevers in PC 302, als hun medewerkers opleidingen bij ons volgen 
  • werkzoekenden die het afgelopen jaar in de horeca (PC 302) hebben gewerkt

Over deze opleiding

Werken aan de receptie houdt meer in dan administratieve afhandelingen. Als een gast een standaardkamer boekt en het hotel verkoopt een extra product aan deze gast, dan kent het hotel de knepen van upselling. Denk aan een superieure kamer, een diner, een ontbijt, bloemen, champagne op de kamer, enz. De gast wordt graag geholpen in zijn keuze, of het nu telefonisch, per mail of ter plaatse is.

Wat ga je leren?

  • Wie je gasten zijn en hun behoeften en verlangens in kaart brengen
  • Productkennis als een nuttig verkoop instrument
  • Verschillende verkoopstechnieken en methodes voor suggestieve verkoop
  • Wat de termen upselling, add on’s en proactiviteit in de verkoop . 

Trainer

EHT. Meer weten? Bezoek de website van EHT.

Agenda

Optimaal verkopen aan de hotelreceptie

  • donderdag 17 oktober - 09:00 - 17:00
Gent

Holiday INN Express Gent, Akkerhage 2, 9000 Gent

(Google Maps)

Parking hotel gratis ter beschikking.

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.