Gastvriendelijkheid en Bediening, Sales

Omgaan met klachten en lastige klanten

Het gebeurt wel eens dat je te maken krijgt met lastig gedrag of ontevreden klanten. Deze vervelende situaties zijn soms moeilijk te hanteren, zeker wanneer het druk is. het is niet altijd eenvoudig om professioneel te reageren. 

2-daagse training Basis

Horeca Forma, het sectorfonds voor de horeca (paritair comité 302), organiseert trainingen voor:

  • horecawerknemers in PC 302 
  • werkgevers in PC 302, als hun medewerkers opleidingen bij ons volgen 
  • werkzoekenden die het afgelopen jaar in de horeca (PC 302) hebben gewerkt

Over deze opleiding

Het is belangrijk om constructief en rustig met klachten om te gaan. Je kan er slechte internetrecensies mee voorkomen. Een goede klachtenbehandeling zorgt bovendien voor extra klantenbinding

Wat ga je leren?

  • Professioneel reageren op een klacht, ook schriftelijk.

  • Hoe klachten voorkomen en hoe ze registreren

  • Oplossingen aanreiken en klanten aan je binden

Door de theorie met de drie brillen leerde ik mezelf goed kennen.

Aleksandra Czendlik, receptioniste Crowne Plaza Hotels - Le Palace

Trainer

Aurora Traing & Coaching. Meer weten? Bezoek de website van Aurora Training & Coaching.

Agenda

Omgaan met klachten en lastige klanten

  • donderdag 7 november - 09:00 - 17:00

  • donderdag 14 november - 09:00 - 17:00
Gent

Holiday Inn Gent EXPO, Maaltekouter 3, 9051 Gent

(Google Maps)

Parking hotel aan 2,5€ /dag. Tramhalte op wandelafstand.

Omgaan met klachten en lastige klanten

  • dinsdag 19 november - 09:00 - 17:00

  • dinsdag 26 november - 09:00 - 17:00
Antwerpen

Van der Valk hotel Antwerpen Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen

(Google Maps)

Gratis parking van het hotel.

Omgaan met klachten en lastige klanten

  • dinsdag 10 december - 09:00 - 17:00

  • dinsdag 17 december - 09:00 - 17:00
Oostende

Andromeda hotel & Thalassa, Kursaal Westhelling 5, 8400 Oostende

(Google Maps)

Ondergrondse parking Kursaal. Station Oostende op 15 min wandelen of met kusttram (halte Marie-Joséplein).

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.