Gastvriendelijkheid en Bediening, Sales

Omgaan met klachten

In de horeca krijgt iedereen wel eens te maken met ontevreden klanten. Deze opleiding zal je helpen om professioneel om te gaan met zo'n vervelende situatie.

2-daagse training Basis

Wie heeft recht op de gratis opleidingen van Horeca Forma?

  • Horecawerknemers in het Paritair Comité 302 (vaste werknemers (deeltijds en voltijds) en extra's)
  • Werkzoekenden die in het voorbije jaar gewerkt hebben in de horecasector (PC 302)
  • Horecawerkgevers (PC 302) met personeel dat opleidingen volgt bij Horeca Forma

Over deze opleiding

Het is belangrijk om constructief en rustig met klachten om te gaan. Je kan er slechte internetrecensies mee voorkomen. Een goede klachtenbehandeling zorgt bovendien voor extra klantenbinding

Wat ga je leren?

  • Professioneel reageren op een klacht, mondeling en schriftelijk

  • Hoe klachten voorkomen en hoe ze registreren

  • Oplossingen aanreiken en je gasten aan je binden

  • Het vertrouwen van de klagende gast herwinnen

Trainer

Aurora Traing & Coaching. Meer weten? Bezoek de website van Aurora Training & Coaching.

Agenda

Omgaan met klachten

  • dinsdag 7 juni 2022 - 09:00 - 17:00

  • dinsdag 14 juni 2022 - 09:00 - 17:00
Antwerpen

LINDNER HOTELS & RESORTS, Lange Kievitstraat 125, 2018, Antwerpen

(Google Maps)

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.