Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.
Omgaan met klachten
In de horeca krijgt iedereen wel eens te maken met ontevreden klanten. Deze opleiding zal je helpen om professioneel om te gaan met zo'n vervelende situatie.
Wie heeft recht op de gratis opleidingen van Horeca Forma?
- Horecawerknemers in het Paritair Comité 302 (vaste werknemers, extra's en werkstudenten)
- Werkzoekenden die in het voorbije jaar gewerkt hebben in de horecasector (PC 302)
- Horecawerkgevers (PC 302) met personeel dat opleidingen volgt bij Horeca Forma
Over deze opleiding
Het is belangrijk om constructief en rustig met klachten om te gaan. Je kan er slechte internetrecensies mee voorkomen. Een goede klachtenbehandeling zorgt bovendien voor extra klantenbinding.
Wat ga je leren?
-
Professioneel reageren op een klacht, mondeling en schriftelijk
-
Hoe klachten voorkomen en hoe ze registreren
-
Oplossingen aanreiken en je gasten aan je binden
-
Het vertrouwen van de klagende gast herwinnen
Trainer
Aurora Traing & Coaching. Meer weten? Bezoek de website van Aurora Training & Coaching.
Agenda
Omgaan met klachten
- woensdag 3 februari 2021 - 09:00 - 17:00
- woensdag 10 februari 2021 - 09:00 - 17:00
Omgaan met klachten
- dinsdag 16 maart 2021 - 09:00 - 17:00
- dinsdag 23 maart 2021 - 09:00 - 17:00
Omgaan met klachten
- woensdag 28 april 2021 - 09:00 - 17:00
- woensdag 5 mei 2021 - 09:00 - 17:00
Vlakbij station Antwerpen-Centraal. Vlakbij betalende Parking Antwerpen centraal.
Omgaan met klachten
- maandag 10 mei 2021 - 09:00 - 17:00
- maandag 17 mei 2021 - 09:00 - 17:00
Parking hotel gratis ter beschikking.
Omgaan met klachten
- vrijdag 28 mei 2021 - 09:00 - 17:00
- vrijdag 4 juni 2021 - 09:00 - 17:00
Park Inn by Radisson Brussels airport, Grensstraat 3, 1831, Machelen (Brab.)
Betalende parking vlakbij. Gratis shuttle vanaf Brussels Airport station.
Prijs
Gratis deelnameGoed om weten
Inschrijven verplicht.
Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.