Gastvriendelijkheid en Bediening, Sales

Omgaan met klachten

In de horeca krijgt iedereen wel eens te maken met ontevreden klanten. Deze opleiding zal je helpen om professioneel om te gaan met zo'n vervelende situatie.

2-daagse training Basis

Over deze opleiding

Het is belangrijk om constructief en rustig met klachten om te gaan. Je kan er slechte internetrecensies mee voorkomen. Een goede klachtenbehandeling zorgt bovendien voor extra klantenbinding

Wat ga je leren?

  • Professioneel reageren op een klacht, mondeling en schriftelijk

  • Hoe klachten voorkomen en hoe ze registreren

  • Oplossingen aanreiken en je gasten aan je binden

  • Het vertrouwen van de klagende gast herwinnen

Trainer

Aurora Traing & Coaching. Meer weten? Bezoek de website van Aurora Training & Coaching.

Agenda

Omgaan met klachten in de horeca

  • dinsdag 17 maart - 09:00 - 17:00

  • dinsdag 24 maart - 09:00 - 17:00
Antwerpen

Lindner hotel & city lounge Antwerpen, Lange Kievitstraat 125, 2018 Antwerpen

(Google Maps)

Vlakbij station Antwerpen-Centraal. Vlakbij betalende Parking Antwerpen centraal.

Omgaan met klachten in de horeca

  • dinsdag 21 april - 09:00 - 17:00

  • dinsdag 28 april - 09:00 - 17:00
Hasselt

Holiday Inn Hasselt, Kattegatstraat 1, 3500 Hasselt

(Google Maps)

Betalende parking Molenpoort. Station Hasselt op 10 min wandelen of met busverbinding.

Omgaan met klachten in de horeca

  • maandag 18 mei - 09:00 - 17:00

  • maandag 25 mei - 09:00 - 17:00
Gent

Holiday Inn Gent EXPO, Maaltekouter 3, 9051 Gent

(Google Maps)

Parking hotel aan 2,5€ /dag. Tramhalte op wandelafstand.

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.