Gastvriendelijkheid en Bediening, Sales

Omgaan met klachten

In de horeca krijgt iedereen wel eens te maken met ontevreden klanten. Deze opleiding zal je helpen om professioneel om te gaan met zo'n vervelende situatie.

2-daagse training Basis

Horeca Forma organiseert gratis trainingen voor horecawerknemers in PC 302 (vast, extra, werkstudent); voor horecawerkgevers met personeel dat onze opleidingen volgt; en voor werkzoekenden die het afgelopen jaar in PC 302 werkten.

PC 302 is het Paritair Comité voor de horecasector: het nr. staat bovenaan je loonfiche.

Over deze opleiding

Het is belangrijk om constructief en rustig met klachten om te gaan. Je kan er slechte internetrecensies mee voorkomen. Een goede klachtenbehandeling zorgt bovendien voor extra klantenbinding

Wat ga je leren?

  • Professioneel reageren op een klacht, mondeling en schriftelijk

  • Hoe klachten voorkomen en hoe ze registreren

  • Oplossingen aanreiken en je gasten aan je binden

  • Het vertrouwen van de klagende gast herwinnen

Trainer

Aurora Traing & Coaching. Meer weten? Bezoek de website van Aurora Training & Coaching.

Agenda

Omgaan met klachten in de horeca

  • donderdag 22 oktober - 09:00 - 17:00

  • donderdag 29 oktober - 09:00 - 17:00
Gent

Holiday INN Express Gent, Akkerhage 2, 9000 Gent

(Google Maps)

Parking hotel gratis ter beschikking.

Deze opleiding liever in het bedrijf?

Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.

Bedrijfsopleiding aanvragen
Prijs
Gratis deelname
Goed om weten

Inschrijven verplicht.

Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.