Vanaf 8 deelnemers komt de trainer naar jou toe.
Omgaan met klachten
In de horeca krijgt iedereen wel eens te maken met ontevreden klanten. Deze opleiding zal je helpen om professioneel om te gaan met zo'n vervelende situatie.
Wie heeft recht op de gratis opleidingen van Horeca Forma?
- Horecawerknemers in het Paritair Comité 302 (vaste werknemers (deeltijds en voltijds) en extra's)
- Werkzoekenden die in het voorbije jaar gewerkt hebben in de horecasector (PC 302)
- Horecawerkgevers (PC 302) met personeel dat opleidingen volgt bij Horeca Forma
Per opleiding kunnen de toelatingsvoorwaarden licht afwijken.
Over deze opleiding
Het is belangrijk om constructief en rustig met klachten om te gaan. Je kan er slechte internetrecensies mee voorkomen. Een goede klachtenbehandeling zorgt bovendien voor extra klantenbinding.
Wat ga je leren?
-
Professioneel reageren op een klacht, mondeling en schriftelijk
-
Hoe klachten voorkomen en hoe ze registreren
-
Oplossingen aanreiken en je gasten aan je binden
-
Het vertrouwen van de klagende gast herwinnen
Trainer
Aurora Traing & Coaching. Meer weten? Bezoek de website van Aurora Training & Coaching.
Agenda
Omgaan met klachten
- donderdag 6 oktober 2022 - 09:00 - 17:00
- donderdag 13 oktober 2022 - 09:00 - 17:00
Ondergrondse hotelparking en gratis parking voor de deur. Buslijn 31, 32, 33 vanuit Aalst station.
Omgaan met klachten
- donderdag 20 oktober 2022 - 09:00 - 17:00
- donderdag 27 oktober 2022 - 09:00 - 17:00
Omgaan met klachten
- donderdag 17 november 2022 - 09:00 - 17:00
- donderdag 24 november 2022 - 09:00 - 17:00
Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en betalend publieke parking.
Omgaan met klachten
- dinsdag 13 december 2022 - 09:00 - 17:00
- dinsdag 20 december 2022 - 09:00 - 17:00
Prijs
Gratis deelnameGoed om weten
Inschrijven verplicht.
Je krijgt een getuigschrift van Horeca Forma.